HABERLER

14.10.2006

Bayan Basketbolcularımız İftarda

1965 Beşiktaşlılar Derneği, Cumhurbaşkanlığı Kupası öncesi Bayan Basketbol Takımımız'a iftar yemeği verdi.

Levent'te bulunan Kiliza Restaurant'ta düzenlenen yemeğe, Yönetim Kurulu Üyemiz ve Basketbol Şube Başkanımız Yahya Kemal Gencer, Yönetim Kurulu Üyemiz Süleyman Eren, Divan Kurulu Başkanımız Şeref Nasır, 1965 Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri ile Bayan Basketbol Takımımız'ın teknik kadro ve oyuncuları katıldı.
 

 

Diğer Haberler