HABERLER

13.10.2006

Antrenman Notları

Futbol Takımımız, pazar günü Gençlerbirliği ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını bugün (13 Ekim) yaptığı idmanla sürdürdü.

Siyah Beyazlılarımız’ın sabah saatlerinde yaptığı idmana tedavisine devam edilen Bobo katılmazken, Koray Avcı ve Kleberson takımdan ayrı çalıştı. Isınma hareketleri ile güne başlayan Takımımız, 5’e 2 pas çalışmasının ardından tekniğe dayalı bir antrenman yaptı. 1.5 saat süren idman, tekniğe dayalı çalışmaların ardından yarım sahada oynanan çift kale maçla sona erdi.
Siyah Beyazlılarımız, yarın (14 Ekim) akşam idmanının ardından kampa girecek ve maç saatini beklemeye başlayacak.

Diğer Haberler