HABERLER

12.10.2006

Beşiktaş:33 - Polis Akademisi:30

Hentbol Takımımız, 3. haftanın erteleme maçında Polis Akademisi’ni BJK Süleyman Seba Spor Salonu’nda konuk etti. Siyah Beyazlılarımız, karşılaşmadan 33-30‘luk skorla galip ayrılarak 3’te 3 yaptı.

Murat’ın attığı golle karşılaşmaya başlayan Hentbolcularımız, ilk dakikaları oldukça çekişmeli geçen karşılaşmada uzun toplarla sonuca gitmeye çalıştı. Rakibin savunma hatalarını değerlendirmekte zorlanmayan Siyah Beyazlılarımız, Ramazan ve Utku’nun attığı gollerle rakibi karşısında farkı açmaya başladı ve oyunun ilk 10 dakikasında rakip filelere bıraktığı 7 gole karşılık kalesinde 3 gol gördü. Ekibimiz, rakibini kale sahası çevresinin dışında karşılayarak, Polis Akademisi’ni dışarıdan şut atmaya zorladı. Mavi beyazlılar Vas ile farkı azaltmaya çalışsa da Siyah Beyazlılarımız, soyunma odasına 19-13 önde gitti. 
İkinci yarıya iyi başlayan taraf ise Polis Akademisi oldu. İlk dakikalarda üst üste goller bularak farkı azaltmaya başlayan rakibimiz, Siyah Beyazlılarımız’ın kısa sürede toparlanması ile rakip kalede tekrar etkili hale geldi. Sert savunma yaparak hücumlarımızı önlemeye çalışan Polis Akademisi, Murat ve Ramazan’ın uzaktan çektiği şutlarda çaresiz kaldı. Karşılaşmanın son 10 dakikalık bölümünde ise heyecan üst seviyedeydi. Bir ara 7 sayı geride olan Polis Akademisi, üst üste goller bularak durumu 30-26 yaptı. Sertliğin ön planda olduğu son bölümde Ekibimiz, tekrar oyuna ağırlığını koydu ve zorlu mücadeleden 33-30 galip ayrıldı.


Diğer Haberler