Futbol Takımımız, Gençlerbirliği ile Pazar günü oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını akşam yaptığı çift kale maçla sürdürdü.
BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde 45'er dakikalık iki devre halinde tam sahada oynanan çift kale maçta PAF Takımı'ndan bazı oyuncularımız da yer aldı. Maçta oyuncularımızın hırslı ve istekli olmaları dikkatlerden kaçmadı.Çalışmaya sakatlıkları devam eden Koray Avcı, Kleberson ve Bobo katılmazken, İbrahim Akın takımdan ayrı olarak düz koşu yaptı. Kulüp Doktorumuz Ayhan Optur, İbrahim Akın'ın yarından itibaren takımla birlikte çalışmalara başlayabileceğini söyledi. Optur, dünkü çalışmada sağ dizinde ağrılar meydana gelen ve bugün dinlendirilen Bobo'nun kesin durumunun yarın yapılacak kontrollerden sonra belli olacağını belirtti.
Takımımız, hazırlıklarını yarın saat 16.00'da yapacağı idmanla sürdürecek.
