Erkek Voleybol Takımımız, ligin 4. haftasında Arçelik ile deplasmanda oynadığı maçı 3-1 kaybetti.
Çayurovası'ndaki Arçelik Salonu'nda oynanan maçta ev sahibi ekip ilk iki seti 25-23 ve 25-18'lik skorlarla kazandı. Takımımız 3. seti 22-25 almasına karşın, 4. seti 25-22 kaybederek salondan 3-1 mağlup ayrıldı.