Lige istediği gibi başlayamayan Erkek Voleybol Takımımız, 4. hafta maçında Arçelik’e konuk olacak.
İlk üç haftada oynadığı karşılaşmaları kaybeden Ekibimiz, A Grubu’ndaki ilk maçını kazanmanın hesaplarını yapıyor. 1 puanla 8. sırada yer alan Takımımız, üç maçlık maratonda rakiplerinden aldığı 3 sete karşılık 9 seti kaybetti. Şu ana kadar iki maç yapan rakibimiz Arçelik ise 1 galibiyet, 1 mağlubiyetle 5. sırada bulunuyor. Karşılaşma yarın (11 Ekim) saat 12.30’da Arçelik tesislerindeki salonda oynanacak.