Bayan Basketbol Takımımız, Çankaya Üniversitesi Arı Koleji’nin düzenlediği turnuvanın son maçında, ev sahibi ekibi 86-64 mağlup ederek birinci oldu.
İlk maçta Kayseri TED Koleji’ni 69-60, ikinci karşılaşmada ise Galatasaray Cafe Crown’u 89-76 yenen Bayan Basketbol Takımımız, son karşılaşmasını turnuvayı düzenleyen Çankaya Üniversitesi Arı Koleji ile oynadı.Maçta baştan sona üstün bir oyun sergileyen Bayanlarımız, ilk periyodu 31-17, ilk yarıyı da 41-32 önde tamamladı. Oyundaki üstünlüğünü ikinci devrede de sürdüren Takımımız, 3. çeyrekte farkı açarak 67-43’lük skora ulaştı. Son periyoda rahat giren Bayanlarımız, mücadeleyi 86-64 kazanarak turnuvada namağlup şampiyon oldu.
Kayseri Ted Koleji’nin ikinci olduğu turnuvayı, Galatasaray Cafe Crown 3., ev sahibi Çankaya Üniversitesi Arı Koleji ise sonuncu tamamladı.
