Erkek Voleybol Takımımız, A Grubu 3. hafta karşılaşmasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne 3-0 mağlup oldu.
Siyah Beyazlılarımız mücadelenin ilk setinde istediği oyunu ortaya koyamayınca 18-25'lik skorla 1-0 geriye düştü. İkinci sette de bir türlü toparlanamayan Ekibimiz, bu seti de 19-25 kaybedince durum 2-0 oldu.Mücadelenin son seti büyük bir çekişmeye sahne oldu. Karşılaşmanın sonlarına doğru İstanbul Büyükşehir Belediyesi Antrenörü Nedim Özbey ve teknik kadronun hakem ve taraftarla tartışması sonucu gergin anlar yaşandı. Takımımız son sette iyi bir oyun sergilemesine rağmen, seti şanssız bir şekilde 31-33 kaybedince salondan 3-0 mağlup ayrıldı.
