Bayan Basketbol Takımımız, Çankaya Üniversitesi Arı Koleji'nin düzenlediği turnuvanın ikinci gününde Galatasaray Cafe Crown'u 89-76 mağlup etti.
Takımımız, ilk periyodu 18-22 önde tamamladı. İkinci periyotta daha iyi performans gösteren rakibimiz devreyi 43-41 önde bitirdi. 3. periyotta toparlanan Bayanlarımız, 59-63'lük skoru yakalarken, son çeyrekte ise farkı iyice açtı. Takımımız, mücadeleyi 89-76 kazanarak ikinci maçından da galibiyetle ayrıldı.Bayan Basketbol Takımımız, turnuvada oynadığı ilk karşılaşmada Kayseri TED'i 69-60 mağlup etmişti.
Takımımız, turnuvanın 3. ve son karşılaşmasını yarın saat 14.00'te Çankaya Üniversitesi Arı Koleji ile yapacak.
