Erkek Voleybol Takımımız, ligin ikinci haftasında konuk olduğu Manavgatspor’a 3-2 mağlup oldu.
Karşılaşmaya iyi başlayan Siyah Beyazlılarımız, ilk seti 25-17 kazanmasına rağmen, ev sahibi ekip ikinci seti 25-18 önde bitirerek durumu 1-1’e getirdi. Üçüncü seti 25-16 kazanan Ekibimiz, diğer setleri 25-19 ve 15-10’luk skorlarla kaybedince salondan 3-2 mağlup ayrıldı.