HABERLER

03.10.2006

Ekim 2006 Yazısı


Sevgili Beşiktaşlılar,
Sezon başından bu yana ifade ettiğim gibi; Camiamız’a yıllar sonra yeniden kolej takımı havasını yaşatacak, Beşiktaş ruhuna sahip, savaşan, kaybederken bile terinin son damlasına kadar mücadele eden bir takım kurduk. Sadece bugüne değil, yarınlarımıza yatırım yaptık. Bu takımın sizlerin desteği ve sevgisi ile hedeflerine ulaşacağını bugün yine altını çizerek belirtmek istiyorum.
Sevgili Beşiktaşlılar,
Beşiktaş’ı dışarıdan yıpratmaya çalışan çok kişi var... Yönetimle teknik heyet arasında, teknik heyetle futbolcular arasında suni gündemler yaratma peşinde olanlar var... Bu nedenle biz Beşiktaş Camiası olarak, daha fazla kenetlenmeli, her zaman el ele yürümeliyiz.
Önce birlik ve beraberliği sağlayacağız ki, ardından günlük değil uzun vadeli başarıları yaşayalım.
Işık saçan, hepimize umut veren genç kadromuza, bu birlik ve beraberlik anlayışı çerçevesinde kol kanat gereceğiz ki hedeflerimize doğru ilk adımlarını atan Takımımız’ın yolunu kesmek isteyenlere engel olalım...
Beşiktaş taraftarının, Beşiktaş ailesinin; Beşiktaş’ı yıpratmak isteyen kişilerin karşısında dimdik durmalarını, 3-5 yenilgiye bakmadan takımlarının her zaman yanında yer almalarını bekliyorum.
En derin sevgi ve saygılarımla,
Yıldırım Demirören
Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Başkanı

Diğer Haberler