Kayseri Erciyesspor maçında sakatlanan Mert Nobre'nin bugün MR'ı çekildi. Nobre, 1 hafta sonra takımla birlikte çalışmalara başlayabilecek.
K. Erciyesspor maçında sakatlanarak oyundan çıkan Mert Nobre'nin bugün Acıbadem Hastanesi'nde çekilen MR'ında sağ diz eklem kapsülünde zedelenme ve ödem tespit edildi. Kulüp Doktorumuz Ayhan Optur, Mert Nobre'nin tedavisinin 1 hafta süreceğini ve bu süre sonunda takımla birlikte çalışmalara başlayabileceğini söyledi.