Erkek Basketbol Takımımız, Tadım Türkiye Kupası A Grubu’ndaki 2. maçında bugün Mersin Büyükşehir Belediyesi ile karşılaşacak. Konya 100. Yıl Spor Salonu’ndaki mücadele saat 19.15’te başlayacak.
Tadım Türkiye Kupası grup maçlarında A Grubu’nda yer alan Siyah Beyazlılarımız, ikinci maçında Mersin Büyükşehir Belediyesi ile karşılaşacak. İlk maçında Tofaş’ı 65-61 mağlup eden Ekibimiz, bugünkü maçtan da galibiyetle ayrıldığı takdirde 8’li finallere kalmayı büyük ölçüde garantileyecek.Rakibimiz Mersin Büyükşehir Belediyesi, dün oynadığı ilk maçında Fenerbahçe Ülker’e 85-73 mağlup olmuştu.
