HABERLER

27.09.2006

Konya’da İlk Antrenman

Erkek Basketbol Takımımız, Tadım Türkiye Kupası grup maçlarını oynamak için gittiği Konya’da ilk antrenmanını bugün yaptı.

Coachumuz Murat Didin yönetiminde Tadım Türkiye Kupası’ndaki ilk maçına hazırlanan Siyah Beyazlılarımız’da yaklaşık 2 saat süren çalışmaya bütün oyuncularımız katıldı. Ekibimiz idmanda,  ısınma hareketleri ve çeşitli oyunların ardından taktik ağırlıklı çalışma yaptı. Takımımız, son antrenmanını yarın (28 Eylül) sabah yaparak maç saatini beklemeye başlayacak.
Erkek Basketbol Takımımız, grubundaki ilk maçını yarın Konya 100. Yıl Spor Salonu’nda Tofaş ile saat 16.45’de oynayacak.

Diğer Haberler