HABERLER

24.09.2006

Tigana’dan Açıklama

Teknik Direktörümüz Jean Tigana, Ankaragücü mücadelesinden sonra karşılaşmayla ilgili şu açıklamayı yaptı:

Jean Tigana: \"Çok acılı bir galibiyet oldu. 2 yada 3 oyuncumuz sakatlandı. Çok da geniş bir kadromuz olmadığı için umut ediyorum ki son maça kadar hepsini iyileştirebiliriz. Futbol kötüydü. Çünkü orta sahada top tutmadık. Tuttuğumuz seferlerde de hep kötü yerleşmiştik. Orta sahadaki ikili mücadelelerin neredeyse çoğunu kaybettik ve geri çekilmek zorunda kaldık. Maalesef ki, yine penaltı kaçırdık. Bugünün en güzel şeyi 3 puan almamızdı.\"

Diğer Haberler