HABERLER

23.09.2006

Hentbolcularımız 2’de 2 Yaptı

Hentbol Takımımız, ligin 2. haftasında Ankara İl Özel İdare'yi deplasmanda 38-29 mağlup ederek, yeni sezondaki ikinci galibiyetine ulaştı.

Ankara Cebeci Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısı başa baş bir oyunla geçerken, Takımımız devreyi 20-16 önde tamamladı. İkinci yarıda ise rakibinden daha iyi bir performans sergileyen Siyah-Beyazlılarımız, sahadan 38-29'luk galibiyetle ayrıldı.
Takımımız, ligin ilk haftasında Bursa Nilüfer Belediyesi'ni 30-24 mağlup etmişti.

Diğer Haberler