Hentbol Takımımız, ligin 2. haftasında bugün (23 Eylül) Başkent temsilcisi Ankara İl Özel İdare ile deplasmanda karşı karşıya gelecek.
Siyah Beyazlılarımız, İl Özel İdare ile saat 11.00'de Ankara Cebeci Spor Salonu’nda karşılaşacak. Sezonun ilk maçında Bursa Nilüfer Belediyesi’ni 30-24 mağlup ederek lige iyi başlayan Ekibimiz, Ankara temsilcisini de yenmenin planlarını yapıyor. Rakibimiz, ligin ilk sınavında Mersin Yenişehir Belediyesi’ne 32-31 mağlup olarak kötü bir başlangıç yapmıştı.