Masa Tenisi Süper Ligi 30 Eylül’de oynanacak karşılaşmalarla başlıyor. Takımımız, ilk haftada Çankaya Üniversitesi, Sarkuysan Kocaeli ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile karşılaşacak. Ekibimiz, ayrıca 7-8 Ekim tarihlerinde Yunanistan’da Avrupa Masa Tenisi Kupası’nda mücadele edecek.
İnternet sitemize açıklamalar yapan Masa Tenisi Şubesi Genel Menajerimiz Sebahattin Sabrioğlu, yeni kurulan bir takım olduklarını ve 3 yıl gibi kısa bir sürede hedeflenenden daha iyi yerlere geldiklerini belirterek, “Ligde oynayacağımız ilk hafta maçlarımızı kazanmak ve iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz. Üç de üç yapabilecek güçte bir takımız. Konsantrasyonumuz üst seviyede. Ben oyuncularıma inanıyorum. Bu yıl çok çekişmeli ve kaliteli bir lig olacak. Önümüze koyduğumuz hedefleri gerçekleştireceğiz” dedi.İlk olarak lige iyi bir başlangıç yapmayı, bu moralle de Yunanistan’da iyi sonuçlar almayı hedeflediklerini belirten Sabrioğlu, “Avrupa Kupası’nda Yunanistan, Hırvatistan ve Portekiz takımları ile karşılaşacağız. Rakiplerimizin hepsi çok güçlü ekipler fakat biz gruptan çıkabilecek güçteyiz. Şimdilik ilk hedefimiz gruptan çıkmak. Ligde ilk dört takım arasına kalmayı istiyoruz. Rakiplerimizin kadrolarında önemli yabancı oyuncular var. Biz, ligde yabancısı olmayan tek takımız” diye konuştu.
