Hentbol Takımımız, Süper Lig'in ilk hafta mücadelesinde, BJK Süleyman Seba Spor Salonu’nda konuk ettiği Bursa Nilüfer Belediyesi’ni 30-24 mağlup etti.
Mücadeleye hızlı başlayan Hentbol Takımımız, üst üste bulduğu gollerle ilk yarıyı 18-13 önde tamamladı. İkinci yarıda da temposunu sürdüren Siyah Beyazlılarımız, 60 dakika sonunda salondan 30-24 galip ayrılarak, lige iyi bir başlangıç yaptı.Karşılaşma sonrası internet sitemize bir açıklamada bulunan Hentbol Takımı Antrenörümüz Müfit Arın, "Lige galibiyetle başladık. Takım olarak iyi bir maç çıkardık ve gençlerimize forma giyme şansı tanıdık. Özellikle genç oyuncularımızın savunmadaki performansları beni oldukça memnun etti. Hızlı hücumlarla da istediğimiz sonuca ulaştık. İnşallah bundan sonra da bu şekilde iyi devam eder" diye konuştu.
