Avrupa Kupa Galipleri Kupası’na 2. turdan katılacak olan Hentbol Takımımız’ın rakibi MHK Kösice oldu. Siyah Beyazlılarımız, Slovakya temsilcisi ile ilk maçını 30 Eylül'de BJK Süleyman Seba Spor Salonu'nda oynayacak.
Avrupa Kupa Galipleri Kupası’na 1. turdan katılan MHK Kösice, ilk turda Moldovya temsilcisi PGU Tiraspol’u ilk maçında 30-26, rövanşta ise 32-28 mağlup ederek ikinci tura yükseldi ve Siyah Beyazlılarımız’ın rakibi oldu.Takımımız, 3. tur yolundaki ilk maçını 30 Eylül tarihinde BJK Süleyman Seba Spor Salonu’nda, ikinci karşılaşmayı da 7 Ekim’de deplasmada oynayacak
