HABERLER

14.09.2006

Maç Sonrası Görüşler

CSKA Sofya karşılaşması sonrasında Teknik Direktörümüz Jean Tigana ve futbolcularımızdan Gökhan Güleç şunları söyledi:

Jean Tigana:
"Sonuçtan çok memnunum. Gol yemediğimiz için çok daha memnunum. Avrupa kupalarında gol yememek çok önemli. Organizasyon açısından iyiydik. Sonuçta 2 gol bulduk. Orada da gol atmalıyız. 80'e kadar oyundaki problemimiz hazır ve iyi bir takıma karşı oynamamızdı. Önce onları yormaya çalıştık. 10 kişi kaldıklarında da oyunun kontrolü bize geçti. Dediğim gibi Bulgaristan'da da gol bulmalıyız."
Gökhan Güleç:
"UEFA bizim için çok önemli. Bunun bilinci ile maça çıktık. Penaltıyı değerlendiremedik. Ancak bulduğumuz 2 gol bizi çok sevindirdi. Orada da iyi bir skor alıp yolumuza devam etmek istiyoruz."

Diğer Haberler