Erkek Basketbol Takımımız, yeni sezon öncesi bir transfer daha yaptı. Siyah Beyazlılarımız, Sırp oyuncu Djuro Ostojic ile anlaştı.
Geçtiğimiz sezon İspanya’nın Leche Rio takımında forma giyen 1976 doğumlu 2.11’lik oyuncu pivot mevkiinde görev yapıyor. Tecrübeli oyuncu iki sezon önce Sırbistan Milli takımında oynamıştı. Djuro Ostojic geçen yıl İspanya'da 9.03 sayı ve 6.8 ribaunt ortalaması ile oynadı.