HABERLER

13.09.2006

Başkent’te Kupa Heyecanı

Hentbol Takımımız, Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü (GSGM) Kupası’nda bu akşam Milli Piyango ile karşı karşıya gelecek. Saat 19.00’da başlayacak mücadele Cebeci Spor Salonu’nda oynanacak ve TRT 3’ten naklen yayınlanacak.

Geçtiğimiz sezon finalde Çankaya Belediyesi’ni 35-28 mağlup ederek Türkiye Kupası’nın sahibi olan Siyah Beyazlılarımız, geçen seneyi şampiyon tamamlayan Milli Piyango ile GSGM Kupası için karşılaşacak. Ligin iki güçlü takımını karşılaştıracak finalde Takımımız’ın tek hedefi Başkent’ten kupa ile dönmek.
Ekibimiz, geçen sezon oynanan Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü (GSGM) Kupası’nda Halkbankası'nı 48-34 yenerek kupanın sahibi olmuştu.  

Diğer Haberler