Teknik Direktörümüz Jean Tigana, Trabzonspor karşılaşması sonrasında şu açıklamayı yaptı:
\"İyi başladığımız ama kontrol altına alamadığımız bir maçtı. Sonlara doğru gol atabilirdik ancak gol de yiyebilirdik. Disiplin ile ilgili çok ciddi bir çalışma yapmamız gerekiyor. Perşembe günü de önemli bir maçımız var. O maça kadar iyi çalışmalı ve disiplini iyice oturtmalıyız. Orta alanı tümüyle rakibe kaptırdık. Böyle olunca da rakio direkt olarak defansımız ile karşı karşıya kaldı. Önlemlerimizi alacağız.\"