Futbol Takımımız, iki günlük iznin ardından ligin 5. haftasındaki Trabzonspor maçının hazırlıklarına başladı. Eksik kadro ile yapılan günün ilk idmanında Siyah Beyazlılarımız, kondisyon ağırlıklı çalıştı.
Milli Futbolcularımız’ın yanı sıra bağırsak enfeksiyonu geçiren Murat Şahin, üst solunum yollarında sorunu olan Mert Nobre antrenmana katılmadı. Mustafa Doğan ile Bobo ise fizyoterapist eşliğinde takımdan ayrı çalıştı. Kulüp Doktorumuz Ayhan Optur, bu oyuncularımızda önemli bir sorun olmadığını ancak, Bobo’nun durumunun yarın yapılacak kontrollerden sonra netlike kazanacağını belirtti.Antalyaspor hazırlık maçından sonra iki günü izinli geçiren Siyah Beyazlılarımız, sabah idmanında ısınmanın ardından gruplar halinde koşu çalışması yaptı. İdmanın büyük bölümünde çabukluk çalışması yapan Ekibimiz, açma-germe hareketleri ile antrenmanı tamamladı. Takımımız, hazırlıklarına akşam 17.00’de basına kapalı yapacağı idmanla devam edecek.
