Futbol Takımımız, Trabzonspor maçı hazırlıklarını akşam yaptığı idmanla sürdürdü. Milli ve sakat oyuncularımızın dışında bütün takım antrenmana katıldı.
Yarın (2 Eylül) saat 19.30’da BJK İnönü Stadı’nda Antalyaspor ile özel bir maç yapacak olan Siyah Beyazlılarımız, günü tek idman yaparak geçirdi. Milli Futbolcularımız’ın yanısıra sakatlığı devam eden Bobo’dan yoksun çalışan Ekibimiz, ısınma hareketlerinin sonrasında pas antrenmanı yaptı. Takımımız, yarım sahada oynanan çift kale maçın ardından şut çalışması yaparak idmanı tamamladı.