Futbol Takımımız, Trabzonspor maçının hazırlıklarını sürdürüyor. Günü hafif bir idmanla geçiren Siyah Beyazlılarımız’da uzun süredir takımdan ayrı kalan Mustafa Doğan da çalışmaya katıldı.
Milli futbolcularımızın yanısıra önceki gün yapılan çalışmada sakatlanan Bobo antrenmanda yer almazken, sakatlığı yüzünden bir süredir takımla birlikte çalışamayan Mustafa Doğan ise idmana katıldı. Ekibimiz günü ayak tenisi oynayarak geçirirken, Kleberson ve Koray Avcı fizyoterapist eşliğinde düz koşu yaptı.Takımımız, yarın akşam basına kapalı yapacağı idmanla hazırlıklarına devam edecek.
