HABERLER

29.08.2006

Voleybol’da Fikstür Çekildi

Erkekler ve Bayanlar Voleybol Birinci Ligi’nde fikstürler çekildi. Erkeklerimiz, sezonun ilk maçında SSK’yı BJK Akatlar Spor Salonu’nda konuk ederken, Bayanlarımız da deplasmanda Fenerbahçe ile karşı karşıya gelecek.   

Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü’nde yapılan fikstür çekimi sonrası takımların maç programı belli oldu. Erkekler Birinci Ligi'nde (A) ve (B) Grubu'nda toplam 17, bayanlarda da (A) ve (B) gruplarında toplam 16 takım mücadele edecek. (A) ve (B) gruplarında ilk 4 sırayı alan takımlar final, 4. sıranın altındaki takımlar ise klasman grubunu oluşturacak. Final grubunda ilk 4 sırayı alacak takımlar ''Dörtlü Final'' turnuvasına katılma hakkını kazanacak. Klasman grubu maçlarını son 4’de tamamlayan ekipler ise bir alt lige düşecek. Erkek Voleybol Takımımız, ligde A Grubu’nda, Bayanlarımız ise B Grubu’nda mücadele edecek.
Erkekler Ligi’nde sezonun ilk yarısı 1 Ekim-1 Kasım 2006, ikinci devre ise 6 Aralık 2006-14 Ocak 2007 tarihleri arasında oynanacak. Bayanlarda ilk devre karşılaşmaları 25 Kasım-30 Aralık 2006, ikinci devre de 13 Ocak-11 Şubat 2007 tarihleri arasında yapılacak.
Erkekler ve Bayanlarda Takımlarımız’ın yer aldığı grupların ilk hafta maçları şöyle:
Erkekler (A Grubu)
Beşiktaş-Ankara SSK Spor

Meram Belediyesi-Polis Akademisi
Arçelik-Manavgat Spor
Arkas Spor-Tofaş
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (Bay)
Bayanlar (B Grubu)
Fenerbahçe-Beşiktaş
Yalovaspor-Galatasaray
İller Bankası-Anadolu İhtisas
Şahinbey Belediyesi-Vakıfbank Güneş Sigorta
 

Diğer Haberler