Turkcell Süper Ligi'nin 3. haftasında Denizlispor'u 2-0 yenen Futbol Takımımız, 4. haftada Konyaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.
Dünkü Denizlispor mücadelesinde forma giyen oyuncularımız koşu yapmakla yetinirken, diğer futbolcularımız 5'e 2 ve çok pas çalışmalarının ardından yarım sahada çift kale maçla idmanı tamamladı.Ekibimiz hazırlıklarına yarın sabah yapacağı antrenmanla devam edecek.
