HABERLER

21.08.2006

\"Daha İyi Olacağız\"

Teknik Direktörümüz Jean Tigana, Takımımız'ın Denizlispor karşılaşmasında özellikle 2. yarıda çok gol kaçırdığını belirterek, \\"Eksiklerimizi giderip, daha iyi olacağız\\" dedi.

Tigana şunları söyledi:
"Maça iyi başladık. Sonra boş geçen uzun bir bölüm yaşandı. 2. yarıda 2 taze oyuncu ile birlikte dengeyi sağlayarak daha iyi hale geldik. İlk yarı 1 tane 2. devrede ise daha fazla gol kaçırdık. Şu anda tam olarak yeterli olmasa da bazı bölümlerde iyiydik. Eksiklerimizi gidererek daha da iyi hale geleceğiz. Bu havalarda oynamak çok zor ama bizim geç saatte oynamamız biraz daha iyi oldu."

Diğer Haberler