Futbol Takımımız, Denizlispor maçının hazırlıklarını sabah yaptığı idmanla sürdürdü. Uzun bir aradan sonra tam kadro çalışan Siyah Beyazlılarımız, yarın (19 Ağustos) İstanbul’da yapacağı son idmanın ardından öğleden sonra maçın oynanacağı İzmir’e gidecek.
Toplu ısınma ile çalışmaya başlayan Takımımız, 5’e 2 pas çalışmasının ardından el topu oynayarak idmana devam etti. Yarım sahada bir süre çift kale maç yapan Ekibimiz, şut çalışmasıyla da günü tamamladı. 1.5 saat süren idmanda tüm oyuncularımız yer aldı.Siyah Beyazlılarımız, yarın (19 Ağustos) yapacağı çalışmanın ardından öğleden sonra İzmir’de oynanacak Denizlispor maçı için THY’nin tarifeli uçağı ile bu kente gidecek.
