Erkek Basketbol Takımımız’ın yeni transferi Aubrey Reese, internet sitemize yaptığı açıklamada, “Beşiktaş’ta forma giymek benim için büyük bir şans. Kendimi Şampiyon olmaya hazırlıyorum” diye konuştu.
Ülkesi Amerika’da bulunan ve yeni sezon öncesi hazırlıklarına katılabilmek için tatilini yarıda keserek Akatlar’daki çalışmalarda takımdaki yerini alan yeni transferimiz Aubrey Reese, Beşiktaşımız’ın kendisi için büyük bir şans olduğunu söyledi.“Türkiye’de bulunduğum dönem içerisinde Beşiktaş’ı yakından takip ediyordum. Önceki sezon final oynayan, bu sene de yarı finalde kaybeden bir takımın oyuncusu olmak bana gurur veriyor” diye konuşan Amerikalı oyuncumuz, “Beşiktaş benim için de büyük bir fırsat. Çünkü Türkiye’nin en önemli ve en iyi takımlarından birinin formasını giyiyorum. Bu sene oynayacağım basketbolla takımıma çok büyük katkı sağlayacağım. Yeni gelecek arkadaşlarla birlikte iyi ve uyumlu bir takım olacağız. Akatlar’ın büyülü atmosferini biliyorum. Burada taraftarlarımızla bütünleşerek, Avrupa’da da gidilebilecek en son noktaya gideceğiz. Yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyorum” dedi.
