Futbol Takımımız, Turkcell Süper Ligi'nin 3. haftasında Denizlispor ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarına başladı.
Ligin 2. haftasında Gaziantepspor'u 2-1 mağlup eden Siyah-Beyazlılarımız, iki günlük iznin ardından sabah yaptığı idmanla Denizlispor maçı hazırlıklarına başladı.Antrenmana milli takımlardaki oyuncularımız İbrahim Toraman, Gökhan Zan, Fahri Tatan, İbrahim Akın, Gökhan Güleç, Burak Yılmaz ve Vedran Runje katılmadı. Sakatlığı bulunan Serdar Özkan dışındaki oyuncularımız kondisyon ağırlıklı bir idman yaptı. Kalecilerimizin takımdan ayrı çalıştığı antrenmanda oyuncularımız, çabukluğa dayalı çalışmalar yaptı. İdman, yaklaşık 1,5 saat sürdü.
Takımımız, Denizlispor maçının hazırlıklarına akşam basına kapalı yapacağı idmanla devam edecek.
