HABERLER

06.08.2006

Jean Tigana’dan Açıklama

Teknik Direktörümüz Jean Tigana, Vestel Manisaspor karşılaşmasından sonra şu açıklamayı yaptı:

"Çok kötü bir ilk yarı çıkarttık. Topla çıkmayı denemedik, oyun kurmayı denemedik, hiçbir şey yapmadık. İkinci yarı daha iyiydik. Kale önünde eksikliğimiz vardı. Geçen sezon burada kazanmıştık. Ama bu sezon kötü başladık. Cuma günü önemli bir maç var bizim için. Bu hataları tekrar etmemeliyiz. Büyük rakiplere karşı savaşa bilmek için tam bir ekip lazım, halen eksiklerimiz var. Bir gün dinlendikten sonra Gaziantepspor maçının hazırlıklarına başlayacağız."

 

Diğer Haberler