Pazar günü Vestel Manisaspor’la deplasmanda karşılaşacak olan Siyah Beyazlılarımız, bugün akşam saatlerinde yaptığı idmanla hazırlıklarını sürdürdü.
Isınma hareketleri ile başlayan 1 saatlik çalışmada Takımımız, günü ayak tenisi oynayarak tamamladı. Antrenmana 2 gündür idmanlara çıkmayan Marcio Nobre de katıldı. Sakatlıkları devam eden Ali Güneş ve Serdar Özkan ise takımdan ayrı olarak fizyoterapist eşliğinde çalıştılar. Kulüp Doktorumuz Ayhan Optur iki oyuncumuzun dışında eksik olmadığını söyledi.Ekibimiz, yarın (5 Ağustos) sabah saatlerinde yapacağı çalışmadan sonra saat 16.00’da İzmir’e gidecek ve ardından karayolu ile Manisa’ya geçecek.
