HABERLER

31.07.2006

Takımımız Yola Çıktı

Dün akşam Galatasaray’ı 1-0 mağlup ederek ilki düzenlenen Süper Kupa’yı kazanan Futbol Takımımız, Almanya’dan yola çıktı. Takımımız’ın 13.00’de Atatürk Havaalanı’na inmesi bekleniyor.

Sezon öncesi kampı için yaklaşık 10 gündür Almanya’da bulunan Siyah Beyazlılarımız, bu sabah yerel saatle 09.00’da (TSİ 10.00) Uluslararası Frankfurt Havaalanı’ndan yola çıktı. Kafilemiz saat 13.00’de Süper Kupa ile birlikte İstanbul’da olacak.

Diğer Haberler