Futbol Takımımız, karşılaşma sonrasında yapılan Kupa töreninde Süper Kupa'yı taraftarlarımızın tezahüratları eşliğinde havaya kaldırdı.
Maçtan sonra yapılan Kupa töreninde önce Galatasaraylı futbolculara madalyaları verildi. Ardından futbolcularımız üzerlerinde "Geliyoruz" yazılı tişörtlerle platforma çıkarak Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy'dan madalyalarını aldılar. Teknik Direktörümüz Jean Tigana ve teknik kadromuzun ardından Başkanımız Yıldırım Demirören de platforma çıktı. Madalya dağıtımının bitmesinden sonra Haluk Ulusoy, İbrahim Üzülmez ve İbrahim Toraman'a kupayı verdi. İlk Süper Kupa oyuncularımızın ellerinde havaya yükseldi. Konfetilerin atılmasıyla oluşan müthiş ortamda oyuncularımız kupanın sevincini taraftarlarımızın alkışları eşliğinde yaşadı. Süper Kupa ile basına poz veren Takımımız, Kupa'yı tribünlerdeki taraftarlarımıza götürerek sevinçlerini onlarla paylaştı
