HABERLER

28.07.2006

Kenan Öner’den Açıklama

Genel Sekreterimiz Kenan Öner, bugün Fanatik gazetesinde yayımlanan röportajında \\"ihanet\\" kelimesini kullanmadığını belirterek şu açıklamayı yaptı.

Bugün Fanatik gazetesinde yayımlanan röportajımda Takımımız'ın içinde birlik-beraberlik olduğunu, çok iyi bir uyum ve arkadaşlık bulunduğunu söyledim.
Camiamız'ın yeni sezona girerken birlik beraberlik göstermesi gerektiğini, seçimle ilgili konuların kongre döneminde konuşulması gerektiğini belirttim. Röportajımda asla "ihanet ediyorlar" ifadesini kullanmadım.
Kamuoyunun bilgilerine saygılarımla sunarım.
Kenan Öner
BJK Genel Sekreteri

Diğer Haberler