Yeni sezon hazırlıkları dahilindeki ikinci yurtdışı kampı için bugün Almanya'ya giden Futbol Takımımız, ilk idmanını akşam saatlerinde yaptı.
Toplu ısınmanın ardından 5'e 2 çalışması yapan Ekibimiz, basına kapalı olan idmanı hafif koşu ile tamamladı.Siyah Beyazlılarımız yarın sabah yapacağı antrenmanın ardından akşam ise Fransa'nın Nancy takımı ile hazırlık maçında karşı karşıya gelecek.
