Yeni sezon hazırlıklarına Almanya’da devam edecek olan Futbol Takımımız, bugün öğle saatlerinde Almanya’ya gitti.
Siyah Beyazlılarımız yolculuk öncesinde yaptıkları açıklamalarda Fransa ve İstanbul’da çok iyi bir hazırlık dönemi geçirdiklerini, bunu Almanya’da da sürdüreceklerini belirtti. Kafilemiz, Almanya kampında oynayacakları hazırlık karşılaşmaları ile maç eksiklerini gidereceklerini ve tecrübe kazanacaklarını söyledi. Oyuncularımız, ayrıca bu sezonki ilk hedeflerinin Süper Kupa olduğunun altını çizdiler.13.30’da İstanbul’dan havalanan Takımımız, İsviçre’nin Basel kentine inecek ve karayolu ile Almanya’nın Freiburg bölgesine geçecek.
