Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Futbol Takımımız, günün tek idmanında hücuma yönelik taktik organizasyonları çalıştı. Sakatlandığı için uzun süre takımdan ayrı kalan Ali Güneş ise düz koşulara başladı.
BJK Nevzat Demir Tesisleri’ndeki idmanda Siyah Beyazlılarımız, ısınma hareketlerinden sonra taktik ağırlıklı bir çalışma yaptı. Hücuma yönelik değişik taktik organizasyonları üzerinde duran Ekibimiz, antrenmanın sonunda yarım sahada yaptığı çift kale maçla idmanı bitirdi.Fransa kampında sakatlanarak, İstanbul’a dönen ve uzun bir süre takımla birlikte antrenmanlara katılamayan Ali Güneş de bugünkü çalışmada sahadaki yerini aldı. Genç futbolcumuz takımdan ayrı yaptığı düz koşu ile kondisyon depolarken, belinde ağrıları bulunan Mustafa Doğan ile kasığında problem olan Koray Avcı antrenmana çıkmadı.
Bu arada antrenmanı izleyen Özel Ada Anaokulu öğrencileri Takımımız'a yeni sezonda başarılar dilediler.
Takımımız, yarın (14 Temmuz) akşam basına kapalı yapacağı idmanla çalışmalarına devam edecek.
