Yeni sezon hazırlıklarını Fransa’da sürdüren Futbol Takımımız, bugünkü idmanının ardından başkent Paris’i gezdi.
Teknik Direktörümüz Jean Tigana, sabah idmanının ardından oyuncularımıza izin verdi. Siyah Beyazlılarımız bu izni Paris’i dolaşarak geçirdi. Öğlen saatlerinde toplu halde Paris’in merkezine giden kafilemiz, ünlü Eyfel Kulesi’nin önünde hatıra fotoğrafı çektirdikten sonra şehri dolaştı.

