Minik Erkek Basketbol Takımımız, Macaristan'da katıldığı özel bir turnuvada Şampiyon oldu.
Macaristan'ın Paks şehrinde düzenlenen turnuvanın ilk maçında ev sahibi Paks Atomerömü A takımını 106-22 mağlup eden Siyah Beyazlılarımız, daha sonra Szekzard'ı 77-33, Atomerömü C takımını ise 98-22 mağlup ederek finale çıkmayı başardı.Finalde Baja ile karşılaşan Siyah Beyazlılarımız, rakibini 93-36 gibi farklı bir skorla yenerek Şampiyonluğa imza attı. Miniklerimiz’e Şampiyonluk kupasını ise geçen sezon Ülkerspor forması giyen Macar oyuncu Roberts Gulyas verdi. Turnuvanın En Değerli Basketbolcusu oyuncumuz Adem Demir olurken, En İyi Oyun Kurucu olarak da yine Miniklerimiz’den Mustafa Dede seçildi.
Takım Menajerimiz İbrahim Şahin oyuncularımızın tecrübe kazanması için sürekli yurt dışında turnuvalara katılacaklarını söylerken, Antrenörümüz Cemal Kartal ise ilk kez yurt dışında bir turnuvaya katıldıklarını ve iyi bir performansla rahat bir Şampiyonluk kazandıklarını ifade etti. Takım arkadaşlarını tebrik eden kaptanımız Sinan Yumak ise, “Şampiyonluğumuz, Camiamız’a hayırlı olsun” dedi.
