Yeni sezona hazırlanan Futbol Takımımız, sabah yaptığı idmanda kondisyon depoladı. İzinden dönen Milli Futbolcularımız ise maksimum oksijen tüketim testinden geçti.
Sabah idmanlarını kondisyon yüklemesine ayıran Teknik Direktörümüz Jean Tigana, günün ilk çalışmasında Takımımız’ı gruplara ayırarak koşu çalışması yaptırdı. İlk teste katılamayan Milli oyuncularımız İbrahim Toraman, İbrahim Akın, Gökhan Zan, Koray Avcı ve Burak Yılmaz ise aerobik kapasite testine tabi tutuldu.Sahadaki antrenmanın ardından bütün oyuncularımız, salona geçti ve çalışmalarına burada devam etti. Ekibimiz, akşam 17.00’deki idman ile yeni sezon hazırlıklarını sürdürecek.
