İzmir’de düzenlenen Naili Moran Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Atletlerimiz, 1 altın, 1 gümüş ve 1 bronz madalya kazandılar.
İzmir Atatürk Stadı’ndaki yarışlarda, Atletlerimiz’den Neslihan Koç Pentathlon kategorisinde altın madalya kazandı. Atletlerimizden Müge Akdereli, Uzun Atlama, 3 Adım Atlama ve 100 metre kategorilerinde toplamda Türkiye İkincisi, Nurdem Aksu ise Uzun Atlama, 3 Adım Atlama ve 200 metre kategorilerinde toplamda Türkiye Üçüncüsü olmayı başardı.