Bursa’da düzenlenen Gençler ve 23 Yaş Altı Ferdi Türkiye Atletizm Şampiyonası’nın ikinci gününde, Atletlerimiz 5 Altın madalya kazandılar.
Atletlerimizden Gülay Kırşen Kılıç, 200 metre Büyük Bayanlar kategorisinde 24.14 ve Disk Atma branşında Hediye Işık, 47.10 metre ile birinci oldular.23 Yaş Altı Bayanlar kategorisi Yüksek Atlama branşında Deniz Öz 1.75 metrelik derecesi ve Yağmur Gök de 200 metre koşusunda 26.58’lik derecesiyle altın madalyaya hak kazandılar.
Hülya Ongun ise, Gençler kategorisi 3000 metre branşında 10:04.77 ile şampiyonayı yine birinci olarak tamamladı.

