Bursa’da düzenlenen Gençler ve 23 Yaş Altı Ferdi Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda, Atletlerimiz 4 Altın, 1 Gümüş madalya kazandılar. Ayrıca Hülya Ongun, kendisine ait olan Yıldızlar Türkiye rekorunu geliştirdi.
Hülya Ongun, 2000 metre engellide daha önce Konya’da 7:02.27’lik derece ile kırdığı Türkiye rekorunu Bursa’daki yarışlarda 6:51.82'lik derecesiyle geliştirdi.Atletlerimizden Gülay Kırşen Kılıç, 100 metre Büyük Bayanlar kategorisinde ve Fatma İnce de 4:39.45’lik derecesiyle 1500 metrede birinci oldu. 23 Yaş Altı Bayanlar kategorisinde yarışan Emine Akyol ise sırıkla yüksek atlamada 3.20 metre ile yine birinciliği elde etti. Atletimiz Yağmur Gök, 23 Yaş Altı Bayanlarda 100 metrede 12.51'lik derecesi ile ikinci sırada yer aldı.
Şampiyona yarın yapılacak yarışlarla devam edecek.
