HABERLER

22.06.2006

Miniklerimiz İkinci Etapta

Minik Takımımız, Türkiye Şampiyonası 1. Etap elemelerindeki son maçında Edirne DSİ’yi
5-0 mağlup ederek, hiç yenilgi yüzü görmeden ikinci etaba yükseldi.

Takımımız’ın Edirne DSİ maçındaki gollerini Erdi Kartal, Ali İhsan, Faruk Özgen, Gökhan Kılıç ve Oğuz Dalgıç attı. İlk etapta oynadığı bütün maçlarını kazanan Miniklerimiz, aldığı sonuçlar sonrasında Türkiye Şampiyonası’ndaki 12 takım arasına kaldı.
Yalova’da yapılan maçlarda Siyah Beyazlılarımız, şu sonuçları elde etti:
Beşiktaş 6-0 Gebze
Beşiktaş 10-1 Babaeski
Beşiktaş 5-0 Edirne DSİ

Diğer Haberler