Futbol Takımımız’a bu sabah maksimum oksijen tüketim testi uygulandı.
Siyah Beyazlılarımız iki grup halinde sağlık ekibimiz tarafından aerobik kapasite testine tabi tutuldu. Diğer adıyla maksimum oksijen tüketim testi olan kontrole, dün gece Brezilya’dan dönen Kleberson da katıldı. Takımımız, sezon öncesi hazırlıklarına akşam 17.00’de yapacağı idmanla devam edecek.