HABERLER

01.06.2006

B Genç Takımımız Çeyrek Finalde

Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden B Genç Takımımız grubundaki son maçında Denizlispor’u 4-0 mağlup ederek çeyrek finale yükseldi.

İlk maçında Bursa Yeniyolspor’u 2-1’le geçen Siyah Beyazlılarımız, bugün de Ömer Sümer, Onur Çelik, Oğulcan Engin ve Emir Gökçe’nin attığı gollerle Denizlispor engelini 4-0’la aşarak adını çeyrek finale yazdırdı.

Diğer Haberler